Anteny radiowe

Anteny radiowe

2.Antenna wielkość – Ogólnie, im większa antena, tym wyższa jest wydajność. Przy 27 MHz, większe anteny są zwykle potrzebne, aby udowodnić najwyższą wydajność. Co się dzieje, gdy antena jest wyciskany / zmniejszony rozmiar, cewki, dławiki, kondensatory, albo, co gorsza rezystory mają być dodane do meczu elektrycznie i dostrojenia anteny. Więc nie tylko tracisz rozmiaru efektywnego obszaru przechwytywania, nie posiadające „wyższy” antenę, ale nie jest dodawany do anteny straty, podczas dodawania dodatkowych komponentów, aby ponownie ustawić antenę elektrycznie. Dla anten telefonii komórkowej, na ogół 8 ‚6 „i anten bazowych 22’ 6” są idealne rozmiary pionowe dla maksymalnej wydajności!

3.Antenna Typ – Tak jak wszystko inne, nie wszystkie anteny są sobie równe pod względem rzeczywistego zysku. istnieją wyższe wzmocnienia anteny, a ze względu na charakter swojej konstrukcji nie tylko oni skupić swoją wzoru w pożądanym kierunku, ale także odebrać mniej hałasu od niechcianych sources / kierunkach. Niektóre z większych anten wzmocnienia obejmują typy anten Yagi i czterordzeniowych i mogą wynosić od 2-16 elementów antenowych ustawieni w strukturze ! Anteny te mogą skutecznie zintensyfikować sygnał CB Radia 10 razy lub więcej!

Anteny radiowe

4.Ground, Ziemia, a ziemię! – Elektryczne uziemienie mobilnej anteny jest krytyczna, ponieważ anteny są zależne od drogi powrotnej i wymaga dużej płaszczyzny podłoża lub „wyrównać” w tym celu zarówno skutecznie i wydajnie. Jest to również istotne dla większości anten bazowych, to tylko ze względu na mniejsze ograniczenia wielkości i można to zrobić albo z „Podwyższone płaszczyzny podłoża Kit” lub standardowych „przeciwwag naziemnych”.

5.Tune antenę! – Jeśli to nie wystarczy, należy również dostosować i zweryfikować właściwą kolej na swojej antenie. Wiąże się to z wykorzystaniem dokładnego miernika SWR, albo jeszcze lepiej analizator antenowy, aby upewnić się, że antena jest dostosowana do standardowego 50 ohm meczu. Jest to odzwierciedlone przez SWR – pomiar fali stojącej radio. Idealna lektura jest 1: 1, czyli za każdy wat mocy, który jest nadawany przez radio CB, 100% z nich jest wypromieniowana do przodu, bez wykrywalna ilość odbite z powrotem z powodu niewłaściwej anteny meczu. Mając doskonałą lekturę nie zawsze jest to możliwe; Jednak każda czytania niż 2: 1 może dosłownie uszkodzić radio, więc należy sprawdzić, melodię i sprawdzić antenę!

http://xl-ka.pl/kategoria-produktu/spodnice-xxl/
– autor artykułu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *